Już w najbliższą sobotę 14 lipca odbędzie się druga edycja biegu Night Run Susz 2018. Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z komunikatem od organizatorów.
KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY NIGHT RUN SUSZ 2018
ZAMKNIĘCIE DRÓG
W związku z organizacją biegu nastąpi tymczasowe zatrzymanie ruchu na następujących ulicach:
- ul. Plażowa, ul. Piastowska, ul. Słowiańska, ul. Prabucka, ul. Skargi, ul. Prusa, ul. Łąkowa, ul. Koszarowa, ul. Dworcowa, ul. Warmińska.
Wstrzymanie ruchu drogowego na wyżej wymienionych ulicach wystąpi w dniu biegu (14.07.2018) od godziny 21:15 do momentu przebiegnięcia ostatniego zawodnika (nie dłużej niż 30 minut).
W związku z organizacją biegu nastąpi tymczasowe zatrzymanie ruchu na następujących ulicach:
- ul. Plażowa, ul. Piastowska, ul. Słowiańska, ul. Prabucka, ul. Skargi, ul. Prusa, ul. Łąkowa, ul. Koszarowa, ul. Dworcowa, ul. Warmińska.
Wstrzymanie ruchu drogowego na wyżej wymienionych ulicach wystąpi w dniu biegu (14.07.2018) od godziny 21:15 do momentu przebiegnięcia ostatniego zawodnika (nie dłużej niż 30 minut).
PARKINGI
Prosimy o nieparkowanie samochodów wzdłuż ulicy Plażowej oraz ulic Skargi oraz Prusa oraz przy placu koło Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II.
Parkować będzie można przy ul. Wybickiego koło Urzędu Gminy. Na placu przy ul. Wybickiego jadąc w stronę CSiR, również za Pub’em Sigma (także ul. Wybickiego). Dostępne będą również parkingi przy rynku przy ul. Parkowej, koło domu towarowego WDT przy ul. Piastowskiej, koło Szkoły Podstawowej przy ul. Piastowskiej jak i również drugim parkingu przy SP (wjazd w lewo przed Komisariatem Policji). Koło Sklepu Lewiatian (przy skręcie na ul. Wybickiego).
Prosimy o nieparkowanie samochodów wzdłuż ulicy Plażowej oraz ulic Skargi oraz Prusa oraz przy placu koło Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II.
Parkować będzie można przy ul. Wybickiego koło Urzędu Gminy. Na placu przy ul. Wybickiego jadąc w stronę CSiR, również za Pub’em Sigma (także ul. Wybickiego). Dostępne będą również parkingi przy rynku przy ul. Parkowej, koło domu towarowego WDT przy ul. Piastowskiej, koło Szkoły Podstawowej przy ul. Piastowskiej jak i również drugim parkingu przy SP (wjazd w lewo przed Komisariatem Policji). Koło Sklepu Lewiatian (przy skręcie na ul. Wybickiego).
BIURO ZAWODÓW (ODBIÓR PAKIETÓW)
Biuro zawodów zlokalizowane będzie w hali Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, ul. Piastowska 5c, 14-240 Susz.
Godziny otwarcia:
piątek 13.07 - w godzinach: 16:00 - 20:30
sobota 14.07 - w godzinach 16:00 - 21:00
Organizatorzy uprzejmie proszą mieszkańców Susza i okolic o odbieranie pakietów w piątek 13.07 (w miarę możliwości).
Biuro zawodów zlokalizowane będzie w hali Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu, ul. Piastowska 5c, 14-240 Susz.
Godziny otwarcia:
piątek 13.07 - w godzinach: 16:00 - 20:30
sobota 14.07 - w godzinach 16:00 - 21:00
Organizatorzy uprzejmie proszą mieszkańców Susza i okolic o odbieranie pakietów w piątek 13.07 (w miarę możliwości).
BIURO ZAWODÓW (REJESTRACJA ZAWODNIKÓW)
Rejestracja zawodników w biurze zawodów będzie możliwa w dniu biegu w godzinach 16:00 - 20:30. Koszt rejestracji w dniu biegu: 75 zł. Limit zawodników wynosi 500 osób.
Rejestracja zawodników w biurze zawodów będzie możliwa w dniu biegu w godzinach 16:00 - 20:30. Koszt rejestracji w dniu biegu: 75 zł. Limit zawodników wynosi 500 osób.
PAKIETÓW STARTOWYCH
Przy odbiorze pakietów należy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
Przy odbiorze pakietów należy okazać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
ODBIÓR PAKIETÓW STARTOWYCH PRZEZ OSOBY TRZECIE
Istnieje możliwość odbioru pakietu przez osoby trzecie po okazaniu następujących dokumentów:
- pisemne upoważnienie osoby do odbioru pakietu z napisaniem serii i numerem dowodu osobistego osoby startującej oraz za okazaniem kopii dowodu osobistego danej osoby
Istnieje możliwość odbioru pakietu przez osoby trzecie po okazaniu następujących dokumentów:
- pisemne upoważnienie osoby do odbioru pakietu z napisaniem serii i numerem dowodu osobistego osoby startującej oraz za okazaniem kopii dowodu osobistego danej osoby
KOLEJNOŚĆ WYDAWANIA PAKIETÓW STARTOWYCH
Zgodnie z regulaminem pakiety startowe wydawane będą zgodnie z kolejnością rejestracji zawodnika wraz z opłatą startową.
Osobom zarejestrowanym po 26 czerwca br. organizator nie gwarantuje pełnych pakietów startowych oraz medali. Ewentualne braki zostaną dosłane pocztą do połowy sierpnia 2018 r.
Zgodnie z regulaminem pakiety startowe wydawane będą zgodnie z kolejnością rejestracji zawodnika wraz z opłatą startową.
Osobom zarejestrowanym po 26 czerwca br. organizator nie gwarantuje pełnych pakietów startowych oraz medali. Ewentualne braki zostaną dosłane pocztą do połowy sierpnia 2018 r.
RAMOWY PROGRAM ZAWODÓW
piątek 13.07.2018
16:00 - 20:30 - odbiór pakietów startowych
sobota 14.07.2018
16:00 - 21:00 - odbiór pakietów startowych, rejestracja zawodników
21:15 - odprawa techniczna (strefa startu przed halą CSiR)
21:30 - start biegu
22:15 - wydawanie posiłku regeneracyjnego
23:30 - regulaminowy koniec biegu*
23:40 - dekoracja zwycięzców*
* w przypadku szybszego ukończenia zawodów przez wszystkich zawodników dekoracja zostanie przyspieszona.
piątek 13.07.2018
16:00 - 20:30 - odbiór pakietów startowych
sobota 14.07.2018
16:00 - 21:00 - odbiór pakietów startowych, rejestracja zawodników
21:15 - odprawa techniczna (strefa startu przed halą CSiR)
21:30 - start biegu
22:15 - wydawanie posiłku regeneracyjnego
23:30 - regulaminowy koniec biegu*
23:40 - dekoracja zwycięzców*
* w przypadku szybszego ukończenia zawodów przez wszystkich zawodników dekoracja zostanie przyspieszona.
red
ilawa@gazetaolsztynska.pl
źródło: CSiR Susz
ilawa@gazetaolsztynska.pl
źródło: CSiR Susz
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez